סטרייפ

סטרייפ



אודות סטרייפ

סטרייפ היא חברת אשראי המספקת שירותי סליקת אשראי, אינטגרציה וחיבור עם ממשקים אחרים. כמו גם תוכנת משתמש המאפשרת מעקב וניהול תרומות.

עם הקמת חשבון סטרייפ אתם מאפשרים העברת כספים מדף הקמפיין לחשבון הבנק שלכם ונותנים גישה מוגבלת לקוזמאצ' לניהול המערכת בזמן הקמפיין.

חשבון הסטרייפ שלכם הינו רכושכם הפרטי ובבעלותכם בלבד. הקמת חשבון דומה להקמת חשבון בנק ולכן חשוב שהחשבון יוקם ע"י מורשה חתימה של העמותה בלבד.

עמלות סטרייפ

ישנן 2 סוגי עמלות וחיובים:

* עמלה הנגבית על ידי Stripe. עמלה זו היא על בסיס אחוזים ומשתנה בהתאם למדינה בה החשבון הוקם (ראה טבלה).

* עמלה הנגבית על ידי קוזמאצ'. עמלה זו היא על בסיס אחוזים כפי המוסכם בחוזה. נוסף על העמלה המוסכמת קוזמאצ' תחזיק עוד 5% כדמי פיקדון לכיסוי תרומות שמגיעות שלא דרך סטרייפ ותרומות אוף-ליין. במקרה והעמלה שנגבתה גבוהה מסכום החיוב הסופי, קוזמאצ' תחזיר את ההפרש לאחר הקמפיין.

* שתי העמלות מופיעות כחיוב אחד, באפשרותכם לראות את פירוט החיובים השונים בתוך ממשק Stripe .

עלויות המרת מט״ח

במקרה וכרטיס האשראי הונפק במדינה אחרת סטרייפ גובה עוד 1% על כל סליקה.

תמחור מיוחד לעמותות

בארה"ב וקנדה יש אפשרות לקבל תמחור מיוחד לעמותה, על העמותה להגיש בקשה בעצמה ולקבל את אישור סטרייפ. המחיר לעמותה הוא 2.2% + 30 סנט לכרטיסים שאינם מסוג אמריקן אקספרס (כרטיסי אמריקן אקספרס בעמלה של 3.5%).

מידע נוסף תוכלו למצוא כאן.

עלויות שימוש בסטרייפ, בהתאם לסוג המטבע

חשבונות USD

חשבונות GBP

כרטיסים אמריקאים

0.3 $ + 2.9%

כרטיסים אירופאים

0.2 £ + 1.4%

כרטיסים לא-אמריקאים

3.9% + $ 0.3

כרטיסים לא-אירופאים

0.2 £ + 2.9%

עמלת מחלוקת (Dispute)

$ 15.00

עמלת מחלוקת (Dispute)

15.00 £

חשבונות EUR

חשבונות CAD

כרטיסים אירופאים

0.25 € + 1.4%

כרטיסים מארה״ב / קנדה

C$ 0.3 + 2.9%

כרטיסים לא-אירופאים

0.25 € + 2.9%

כרטיסים בינ״ל

C$ 0.3 + 3.5%

עמלת מחלוקת (Dispute)

15.00 €

עמלת מחלוקת (Dispute)

C$ 15.00


מידע זה מבוסס על ניסיון בעבודה עם סטרייפ. קוזמאצ׳ אינה אחראית לשינויים במדיניות או במחירון של שירותים אלו.

לפרטים מדויקים יש להתעדכן באתר.

שלבי הקמה

  • אם אין לכם חשבון סטרייפ קיים, עליכם להקים חשבון חדש.

אנא הקימו חשבון חדש על פי ההנחיות.

  • במידה ויש לכם כבר חשבון קיים בסטרייפ, תוכלו לחבר אותו בקלות לקוזמאצ' על ידי שם משתמש וסיסמא של החשבון, תחת: "Already have a Stripe account? Sign in"

פעולה זו תחבר את החשבון שלכם לדף הקמפיין של קוזמאצ'.

נקודות חשובות

  • דיוק בפרטים:

אנא ודאו שכל הפרטים שאתם מזינים במהלך הקמת החשבון הינם מדויקים, תקפים ב-100% ומתאימים לפרטי העמותה הרשמיים על פי חוק.

  • הודעות דוא"ל מסטרייפ:

אנא הקפידו להיות ערניים ולבדוק הודעות דוא"ל שמגיעות אליכם מסטרייפ. בד"כ סטרייפ דורשת עדכון אינפורמציה או הבהרות לגבי החשבון.

  • שמירת הסיסמא:

בתהליך הקמת החשבון תתבקשו לבחור לעצמכם שם משתמש וסיסמא, שימו לב לשמור את הפרטים שהזנתם על מנת לגשת לחשבון בשלב מאוחר יותר.

  • פרטי העמותה:

הפרטים שאותם תזינו בעת הקמת החשבון הם אלו שיופיעו בדו"ח האשראי של התורם. נא הקפידו למלא שם קמפיין או עמותה עדכניים כדי למנוע ביטולים של תרומות מתורמים שלא מזהים את התרומה בחשבון האשראי שלהם לאחר הקמפיין.

באם המידע לא סופק כנדרש, סטרייפ עלולים להגביל/להקפיא את החשבון.

קוזמאצ' לא יכולה להעלות קמפיין עם חשבון סטרייפ במצב מוגבל.

קבלות מס

קוזמאצ' שולחת קבלות מס כחלק ממייל התודה שנשלח לתורם לאחר התרומה.

מייל התודה מוכר כקבלה רשמית לצרכי מס במדינות: ארה"ב, קנדה, ואנגליה (כל עוד מופיע שם התורם, תאריך התרומה, סכום התרומה ושם העמותה הרשמית).

כדי שהעמותה תוכל להנפיק קבלת מס במדינות מסוימות חייבים להתקיים שני התנאים הבאים:

  •  העמותה חייבת להיות עמותה רשומה, עם אישור להנפקת קבלות פטורות ממס, על פי חוק במדינה בה מונפקת הקבלה.
  • הכספים חייבים להתקבל בחשבון בנק במדינה בה מונפקת הקבלה (כלומר, עליכם להחזיק בחשבון בנק באותה המדינה). לדוגמה, על מנת להנפיק קבלה המוכרת לצרכי מס עבור תרומות בדולר אמריקאי, הכסף חייב להתקבל בחשבון בנק בארה"ב.

למה סטרייפ?

למרות שסטרייפ אינו נחשב לספק אשראי הזול ביותר בשוק, הוא יעזור לכם לקבל את המירב מהקמפיין שלכם. להלן כמה סיבות שבחרנו להשתמש דווקא בסטרייפ:

  • סטרייפ סולקת את המגוון הרחב ביותר של מותגי אשראי.
  • סטרייפ סולקת כרטיסי אשראי מ -150 מדינות שונות בשער העדכני שלהן.
  • סטרייפ מאפשרת סליקת כרטיסים, גם כאלה שהם "בסיכון גבוה":

אם אתה מנהל קמפיין בינלאומי, אפשרות זו היא קריטית. האם פעם היית בחו"ל וחברת האשראי דחתה את כרטיס האשראי שלך כי שכחת להודיע לבנק שאתה נוסע לחו"ל? סטרייפ מאפשרת להתאים הגדרות הונאה כך שגם אם בעל הכרטיס נמצא במדינה אחרת, העסקה עדיין תעבור.

  • סטרייפ מעבירה את התרומות שלך ישירות למדינה הרלוונטית: אם יש לך עמותה בכמה מוקדים (קנדה, בריטניה או ארה"ב) חשוב שהתרומות יגיעו ישירות לחשבון הבנק במדינה הרלוונטית ושהתורמים יקבלו קבלת תרומה מוכרת לצרכי מס באותה המדינה.
  • סטרייפ עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר על פי הנורמות בענף הסליקה: אמינות, אבטחה, מהירות ואפקטיביות.
  • אתרי המימון הגדולים בעולם (Kickstarter ו- GoFundMe) משתמשים בסטרייפ. סטרייפ פעילה כיום ביותר מ- 40,000 אתרי אינטרנט עסקיים, לעומת חברות כמו Fidelity Payment שמספר לקוחותיה עומד על כ- 700 בלבד.
  • סטרייפ נחשבת לאמינה ביותר במשק. מעולם לא עברה זמן השבתה. מנסיונינו, אפילו ענקים כמו Microsoft Azure עברו השבתה. עם סטרייפ, יש לך אמינות מוחלטת.
  • סטרייפ מעבדת מהר מאוד ויש לה את הטכנולוגיה הטובה ביותר על פני ספקים אחרים בשל גודלה ומשאביה האדירים, האבטחה של סטרייפ היא ללא תחרות.

    • Related Articles

    • יעד שריג

                                                                              אודות השירות על מנת שדף קמפיין יוכל לקבל תרומות שקלים בישראל, יש להשתמש במסוף סליקה שיחובר לדף הקמפיין. המסוף משמש מעין "גשר" ומחבר בין דף הקמפיין - לספק האשראי של העמותה. דרך ...
    • קרן נאמן ארה״ב

      אודות השירות קרן נאמן מסייעת לעמותות ישראליות לקדם פרויקטים בארה“ב, לבנות בסיס תורמים חדש ולחזק בסיס תורמים קיים. לקרן נאמן ישנם משרדים בארה״ב, קנדה וישראל. הקרן מספקת לתורמים אמריקאים מגוון פתרונות לתרומה למגוון רחב של פרויקטים ישראלים הנמצאים תחת ...
    • קרן נאמן קנדה

      אודות השירות קרן נאמן מסייעת לעמותות ישראליות לקדם פרויקטים בקנדה, לבנות בסיס תורמים חדש ולחזק בסיס תורמים קיים. לקרן נאמן ישנם משרדים בארה״ב, קנדה וישראל. הקרן מספקת לתורמים קנדיים מגוון פתרונות לתרומה למגוון רחב של פרויקטים ישראלים הנמצאים תחת ...
    • סליקת אשראי בישראל

      הקדמה תהליך העברת תשלום בכרטיס אשראי מתורם (לקוח) לארגון שלכם (בית העסק) נקרא סליקת אשראי.  במהלך הסליקה מועברים נתוני הכרטיס בצורה מאובטחת מבית העסק אל חברת הסליקה והיא מאמתת אל מול מאגר כרטיסי האשראי שברשותה וכתוצאה מכך מאמתת את העסקה או שוללת אותה ...
    • יו.קיי תורמת

      אודות השירות "יו קיי תורמת" היא עמותה רשומה באנגליה המסייעת בהעברת כספי תרומות לארגונים באנגליה ובעולם, ומספקת לתורמים קבלה מוכרת למס על פי החוק האנגלי. "יו קיי תורמת" מקדמת תרבות של פילנתרופיה, ובו זמנית פועלת כדי להגדיל את המודעות לארגוני צדקה ...